Beneficiile colaborării cu Ecomid: consultanță și servicii de facility management
În anii recenți, România a avut parte de o explozie a pieței imobiliare, atât în ce constă proprietățile rezidențiale private, cât și cele comerciale și industriale. În special în domeniile comerciale și industriale, clădirile au o infrastructură complexă și necesită un mod de funcționare la parametri stabiliți în ceea ce privește calitatea și utilitatea mediului, ergonomie și siguranță, utilizând sisteme complexe și instalații moderne. Acest fenomen a dat naștere dezvoltării pieței serviciilor specializate de facility management, în paralel cu dezvoltările proprietăților industriale, precum hale, clădiri de birouri și spații administrative.
Pe lângă reducerea permanentă a costurilor administrative, una din marile provocări ale administratorilor și proprietarilor de clădiri o constituie respectarea normelor și reglementărilor din domeniul imobiliar și al siguranței, respectiv menținerea gradului de satisfacție al utilizatorilor clădirii la un nivel ridicat.
Încă din 1997, compania Ecomid a fost promotorul și unul din principalii susținători a nevoii serviciilor specializate de facility management în România. Începând cu 2008, compania Ecomid a implementat sistemele de calitate ISO 9001, ISO 14001 și ISO 18001, activitatea noastră fiind în permanență monitorizată de un auditor intern, conform TUV Rheinland Group nr. TRA/06/20513.
Experiența îndelungată în furnizarea de servicii destinate domeniilor industriale și comerciale, a ajutat Ecomid în extinderea portofoliului de servicii integrate în domeniul facility management, prin competente tehnice plurispecializate, acreditări și certificări, resurse de personal calificat și logistice.
Cui se adresează oferta de servicii de facility management?
Dacă reprezentați o companie din Timișoara sau zona metropolitană, ce deține clădiri administrative, spații comerciale, spații logistice sau de producție, indiferent de domeniul de activitate, atunci serviciile noastre integrate de facility management sunt pentru dumneavoastră.
Care sunt beneficiile serviciilor integrate de facility management?
Iată topul primelor 10 cele mai importante beneficii care vă vor ajuta să reduceți costurile administrative, respectând cadrul juridic și asigurând continuitatea afacerii, fără a diminua confortul și satisfacția utilizatorilor de clădiri și productivitatea și eficiența angajaților.
- Oferta de servicii de facility management este compusă din pachete de servicii specializate și măsurabile, adaptate pe nevoile companiei dumneavoastră de funcționare
- Serviciile integrate reprezintă o externalizare mai simplă a serviciilor care nu fac parte din obiectul principal de activitate al companiei dumneavoastră
- Veți avea un singur punct de contact
- Nivelul calității vă fi respectat la toate locațiile, în cazul deținerii locațiilor multiple
- Supervizare permanentă și raportare corectă, personalizate după criterii de performanță urmărite de fiecare client în parte
- Reduceri de costuri importante în bugetul cheltuielilor indirecte
- Asigurarea continuității activității și siguranță în exploatare
- Serviciile oferite vor fi în permanență la cel mai înalt nivel, prin educarea și acreditarea personalului în mod continuu.
- Încadrare în normativele și reglementările se operare a clădirii
- Fără griji în privința duratei de viață a echipamentelor și sistemelor
Împreună cu dumneavoastră vom reuși să creăm medii productive și eficiente, în conformitate cu cerințele legislative în ceea ce privește funcționarea clădirilor.
Pentru integrarea serviciilor de facility management și consultanță în proiectarea, planificarea și managementul acțiunilor de mentenanță, lucrări de instalare sau amenajare, relocare și mutare a echipamentelor și a spațiilor, vă oferim un pachet de servicii aliniat nevoilor de funcționare particulare companiei dumneavoastră.
Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebări cu privire la avantajele soluțiilor de facility management, prin pagina noastră de contact sau pe Facebook, Google și Linkedin.